Monday, March 28, 2011

rutin aku hari ni..:)

~ hye blog.. aku nk cte... pg td aku bgn awal pagi... tlg kwn y nk wat presentation.. tlg mekapkan 3 model guna special effect... sorg mata tcabut, sorg luka di muka, n sorg lagi leher dikelar...

~ then.. aku balik... n get ready utk kelas en sharul.. masuk kelas dia.. aku tenang sgt..alhamdulillah...

~ balik je.. aku bukak fb.. benda y aku xduga berlaku.. aku bukak page kzen aku.. aku tgk dia epi ngn kwn2 politeknik... alhamdulillah.. perangainya makin berubah ke arah positif... benda y aku harap berlaku... akhirnya... positif... smpai aku nangis aku tgk dia hepi n bz kat poli.. aku syg dia.. even dulu pangai dia teruk.. tp aku la y sllu ada dan jd kwn rapatnya... keadaan family y huru hara.. kini mungkin da terubat sikit dgn perubahan kzen aku...dia da bole idup berdikari.. bole jauh dr family..duk hostel..:) ringat sikit beban dan derita idup...

~ tp knapa ngn aku eh.. aku asik nangis .. bila menyentuh prasaan aku... manja ke aku? yes.. i do.. jiwa aku sangat sensitif... air mata menjadi peneman kepada jalan cerita.. yang x bole dihuraikan dengan kata2 dan tingkah laku yang aktif.. tapi air mata menjadi jawapan kepada persoalan yang terbelenggu dalam otak dan jiwa...

~ besfren aku kat klate... 2 org nak kawen 2 hb jun ni.. omg... hari yang sama... kwn2 baik lak tu.. hope aku dpt balik.. jd pengapit diorang... alhamdulillah.. jodoh kawan2 aku da smpai... aku hepi.. cuma sedih ngn aku sendiri je... xleh jadi cm diorang... asyik tumpang bahgia je .. ats kebhagiaan org.. tapi aku ..:) ah..persetankan tu smua.. janji org2 y aku syg hepi..dats enough..

~ mungkin jangka hayat idup aku mmg cmni kowt... menumpang kbahagia yang kwn2 aku bina... aku xpndai nk bina kebahagiaan sendiri.. xpe... aku terima seadanya.. kalo ni mmg takdir aku..

~ apsal setiap hari aku sebak???? apsal hampir stiap ari..ada je air mata y mengalir... yang x bole ditahan2 daripada mengalir ke pipi... kegembiraan.. kepedihan jiwa.. kesentapan diri, kesedihan hati..ah..mcm2..

~ ah... otak aku xlari dari berfikir.. sampai nk memakan diri aku sendiri.. tp ini la diri aku sbenar benarnya... :)

No comments:

Post a Comment