Saturday, March 12, 2011

detik di mana aku dalam sedih..:|

~ tetiba aku rasa sgt down...betapa teruknya aku..
~ aku da mula rasa cm xde guna aku dilahirkan..
~ kenapa aku diperlukan tyme dorunk hepi n sedih.. tp tyme aku sedih.. xde sapa y datang dkat..
~ dengan airmata aku meluahkan sgala y tependam.. sayu, hiba, sedih, keseorangan, kepedihan, seksa hidup..semuanya aku yang kena lalui sendiri..
~ benda yang aku harapkan mungkin aku xkan dapat..aku xtau nk usaha macam mana ..
~ penat aku cuba..cuba.. tp .. peluang nipis..
~ aku nak cuba rebut peluang.. nk dapatkan 1 benda ni.. pastinye bukan pasangan .. tp benda untuk masa depan..
~ aku perlukan kwn2.. utk tlg aku dptkan benda n peluang ni.. tp mmg tipis.. jwpn masing2 menghampakan..
~ sorg2 aku tanya.. tp .....:)
~ aku cuba untuk rebut peluang ni.. tapi camana???
~ kenapa xde kwn y bole tlg..
~ kadang2 aku pk..cm da xde guna hidup..siyes.. nyusahkan org.. nyakitkan ati org myb..
~ nama je rmi kwn..:) tapi..tyme susah..mana mereka2 ni.. xkan sorg pn xleh...:|
~ asal aku nyping je.. mesti jatuh air mata ni... kenapa blog..aku kna luah kat ko..
~ cm xde kwn lak kan.. pdhal blambak kwn aku..:)
~ mama.. elyn mitak maaf sb byk susahkann mama.. wt mama kcik ati...elyn tau elyn anak sulong... tp masih susahkan mama... byk beban mama kena pikul sebab elyn kan..
~ dah la elyn cepat melenting.. nk wt camana.. pangai elyn mmg cm ni..
~ bodo sombong.. angkuh...ego.. baran..
~ terukkan pangai aku ni blog.. asik susahkan org je..
~ tambah2 bila aku da amik degree ni.. dugaan aku makin banyak y kena tempuh.. kena banyak berdikari.. independent tu perlu dlm diri.. mmg aku indi.. tp aku perlukan org kat sebelah gk..
~ terlarut aku di sini... terdiam aku terkunci...di alam sepi yang abadi........
~ kadang2 jeles aku tgk kwn2 bahagia ngn pasangan.. ada jugak tempat luah ssh sng..
~ keluar berkongsi kasih syg dan cinta...
~ aku akui..aku kecewa ngn sikap aku ni blog..
~ ko pn mesti nyampah ngn aku kan blog..:) asal susah je cr ko...
~ da tu nk wt cmna.. ko je leh jd kwn aku..:| y laen tyme aku sng je..:|
~ apasal... aku da rasa laen macam ngn diri aku..
~ aku rasa da xbole nk nilai diri sendiri.. apatah lg org lain...
~ siyes mlm ni aku sgt down... asal naip..nangis.. asal nangis mesti taip sini.. ko da muak kan blog.. padan muka ko! sapa suh kwn ngn aku.. kan da cepat muak..
~ kusutnyaaaaaaaaaa...:|:|:|:|
~ ada cara aku nk ilangkan kusut ni... SEMAYANG! baca QURAN.. tapi????? perlu ke ?????
~ tyme kesulitan baru cari JALAN ALLAH.. lahanat nye aku..:|
~ Ya ALlah.. kenapa aku macam ni..:| aku da jauh dengan mu ya Allah.. banyak dosa aku ngn mu..
~ aku pilih jalan hitam.. jalan y penuh kejahilan..:|
~ aku selalu lupa kau bila aku senang.. :)
~ masa susah n sulit.. baru terhegeh2 ingat nama Mu...
~ manusia y bertopeng syaitan kan..
~ aku manusia x berguna dlm dunia ni..................
~ dosa ngn mama..dosa ngn papa......
~ papa tgh sakit pn..aku hepi2.. smpaikan dia msg aku.. kakak snyp je..dah xnk bcakap ngn papa ke..aku tau dia kecik ati..aku x amik berat pasal dia..
~ aku nak jadi mcm org laen... sangat cemburu tgk kebahagian org sekeliling aku.. xkira la ngn pamili dorunk ke.. kwn2 dorunk ke.. pasangan idup dorunk ke..
~ tp aku ..ssh nk dpt smua tu.. y aku dapat mainan hidup je...
~ org lain y lagi jahil dr aku pn.. bahagia ngn idup dorunk.. aku y diduga cmni.. da rasa putus asa..
~ smpai aku selalu pk mati.. pk tinggalkan dunia ni.. oh demm..apa perasaan ni..
~ asal sedih nangis sorg2.. asal kusut.. renung muka sendiri.. cemin diri.. cuba muhasabah diri..
~ tapi stil xberubah..cm ni jugak aku.. kdg2 aku mmg kaver baik punye dpn kwn2.. hepi2.. enjoy.. tp dlm ati aku.. tuhan je tau.. kusutkah aku.. tension kah aku..
~ ah... aku xtahan.............bye blog.. nti smbung...:|

No comments:

Post a Comment