Sunday, March 6, 2011

Bila Mood tgh Jiwa Kacau!

~ huh.. lega da abis kelas td.. dengan rasa penat.. aku balik n on9.. ilang penat..haha..

~ xtau kenapa tetiba aku ada perasaan menyampah.. tahler.. makin lama aku pendam.. arini baru aku rasa perlu luahkan perasaan aku..

~ Dlm bkwan ni..kita perlu nilai jenis2 kawan.. dulu aku sllu mengagungkan kawan dalam perhubungan.. pentingnya kawan dlm idup aku..

~ tapi bila aku pk balik... kwn tyme senang.. perghh sumpah ramai! tp tyme aku ssh.. dorunk cm menganjing pun ada.. aku xkesah.. da adat.. tp siyes la.. aku pn ada prasaan.. nmpk je aku cmni.. tp hati aku still bole rasa... bmacam2 prasaan..

~ Member yang aku da anggap sahabat2 ni.. kecewakan aku.. buat aku sedih ngn sikap mereka2 ni..sebab apa ??? sebab aku uji dorunk.. tjuk kesusahan aku.. tp sapa y datang dekat?? siyes xde...

~ cm ni ke member... tyme aku senang.. tyme aku riang2... rmi je dtg dekat.. wei dura.. eh eh dura.. waw duraa............. bila aku tgh down.. sombong ko skunk kan.. ko ape cer.. amboi x helo2 pn kan.. AH BUTOH KORUNK LA !!!!!!!!!!!

~ 1 lagi.. berpuak2.. wtf nk bepuak2... go to hell la.. kata 1 komuniti... tp perlu ke berpuak2.. aku rasa xpatut kowt... tp ye la... da korunk epi cmtu..

~ pastu aku pk balik.. kenapa dulu lain dan sekarang lain.. mereka2 ni akan cr orang y senang aja.. hahaha... lupa lak..aku kan byk mslh.. mana org mau dekat meh... :))

~ tp siyes aku kecewa feedback dorunk..:) :) xpe.. korunk teruskan..:* aku ni jenis pendam.. tp akan smpai 1 tahap.. semua ni berbalas 1 per 1... :) dats my attitude.. :) so.. :) snyum je la .. :D

No comments:

Post a Comment