Saturday, March 26, 2011

mood: kepenatan

~ blog.. aku lapar..:( nyesal x makan byk td.. ingt balik da x lapar da.. tapi...lapar!!!

~ penat tapi aku gagahkan mata type blog... sambil ditemani pompak bsembang ngn mber2 dia... sambil makan biskut...:( lapo nye pasal..

~ Pg tadi aku bgn awal gila.. even pnat ngn shooting smlm.. smpai 4 pg.. balik tdo.. pg td bgn awal...gegas p uitm induk.. gara2 selangkah ke uitm nye ekspo.. huh.. crowded gila.. rimas....then aku ngn ain cabut lari.. gerak ke KL.. p DBP (dewan bahsa pustaka)... tgk press conference (PC) teater Detik arahan member kami Datu..ptg baru balik puncak.. rest jap.. terus bsiap p fakulti tlg mber2 aku shooting... pnat gila ..makan masa y lama kat sana.. mbuatkan aku jd penat.. tp niat aku ikhlas nolong member member ... wat special effect makeup...nasib apa y kami buat bjaya.. isau gk.. eksperimen y xpnah dicuba sblum ni.. haha... xpe ..janji kompiden.. balik pn kul 2 td.. xlarat duk sana.. aku cabut balik...

~ arini aku epi.. xtau knapa .. byk sbb.. byk motivasi aku dpt.. tuk bangkitkan balik smangat aku y da lemah.. huh.. xsgka ada lagi org y lagi teruk jd mangsa keadaan.. ingt aku y truk.. bila aku tau hal sbnr... aku rasa bruntung jd diri aku sndiri.. biar la cmne pn... aku kna kuat hadapi smua ni.. aku smpai nk nangis bila aku tau cite... kwn2 pasan aku da makin brubah... aku brubah sbb situasi dan keadaan.. aku skunk da xkisahkan dorunk.. smpai aku pk..baik aku wt hal aku sndiri..

~ ssh nk puaskan ati smua org.. dah la xleh lebih dr dorunk... kalo lebih..mula kata memacam... ah p mampos la.. smpai aku pk nk quit... BENTI BELAJA... TP kwn2 aku xkasik.. dorunk phm aku cmne.. n aku tharu... bila aku pk balik.. napa aku nk kisahkan dorunk2 tu... aku ada matlamat aku sndiri... guna aku utk kepentingan ..wtf..

~ otak wa sumpah bserabut gila... sllu aku kover ngn senyuman.. tp kalo ngadap ko kan blog.. msti akan buat aku nangis... aku xtau napa... mcm2 bnda dlm otak aku.. aku nk cite kat org pn.. sikit2 je aku pndai cite.. aku xpndai nk luah smua... aku byk pendam...xtau la sapa y bole paham aku sbtulnya..

~ cintaku pada Allah makin jauh...buat aku makin tension n xbrapa tntram..tp aku pilih cmni.. tah bila mau brubah... tp aku xsgup hadapi dpn mata aku... aku jd skit ati.. n aku takut jd dendam..


No comments:

Post a Comment