Tuesday, March 22, 2011

mood: tenang

~ huh.. aku rasa lega sangat blog.. sbb da setel shooting.. wkakaka.. cam azab je nk abiskan..

~ niway enjoy.. sebab make up dia relax2 je .. xyah guna special effect make up pn.. tapi even simple... still penat beb.. penat menunggu.. dr pagi smpai ke mlm.. huh...

~ apa2 pn... thanks pada En fifi sbb bagi stick n beberapa alat mekap.. bagi tambah2 koleksi mekap aku... hahaha...

~ bila da penat sangat.. huh.. balik terus tingtong.. nk ngadap lappy pn cm orang lalok beb.. gila aih.. cam pekena pil or something like mengkhayalkan.. padahal.. nothing pn.. nk wt cmne da penat punya pasal...

~ hurmm... aku x saba nk kua dr uitm.. rimas of everything.. every single part ..aku xsuka... mencik.... tp have to la.. so that aku dapatkan Ijazah aku kat sini..then aku freedom n tlibat ngn dunia pekerjaan luar y lagi banyak cabaran..

~ bhgian lighting dlm TKK..aku da nmpk jalan..alhamdulillah.. slow2 aku dapat ...syukur...

~ byk sangat kat kepala otak aku..smpai nk setelkan 1 1 pn jem.. omg... apa la nk jadi...

~ hanya internet y bole menenangkan.. di mana aku bole bkomunikasi ngn kengkawan nk meluahkan apa y perlu..gelak ketwa... layan lagu kat utube..lagu2 y aku suka... n aku suka skunk ... sbb ramai da menyukai lagu2 yang aku minat.. yes..bawak pengaruh y besar..hahaha...i like it..

~ n ada bberapa org tdekat y da hiburkan aku.. lega sikit..ilang sikit masalah2 aku.. huh...

~ aku tgk dak2 sel 1 rmi y bepuak2 skunk..byk da masalah timbul... nk campur pn.. xde kaitan ngn aku.. n smua kwn2 aku.. so.. xnk bg lain macam.. baik aku tgk je dr jauh kan.. xyah nk buzibodi..haha..

~ JB 1 pn ada anasir luar wt drama dlm tu.. haha.. xsalah tekaan aku... betina tu penuh ngn drama.. budus.. tgk gaya pn da tau.. hope kwn2 aku x ttpu.. aku mls nk ckp byk.. pantau je dr jauh..

~ aku skunk suka jenjalan room je.. n lepak layan lagu kat room2 y happening.. baru leh gelak tawa... cth: perlis 1 , penang 1.. :P jb 1 n sel 1 aku kdg2 je msuk bila ada geng baru aku rajin menaip.. hehehe... kelantan 1 aku kureng even aku dak klate.. tp aku xminat cara dorunk dlm room.. cm kerek je..nyampah aku..baik aku bgaul ngn geng2 luar.. tenang jiwa raga..

~ tetba lak ..aku wendu nk balik klate,.. wendu sgt ngn mak n adik aku..nk peluk2 ngn ma... nk gurau2 gaduh2 ngna dik..nk makan masakan klate.. hahaha..wenduu... dah 3 bulan x balik..

~ hurm.. kwn2 klate pn aku wendu.. besfren aku pn nk kawen da... uwaaaaaaaa

~ emm k la..nti sambung kalo aku ada bende nk post ok.. ko sabar je blog tau.. :*

No comments:

Post a Comment