Thursday, July 5, 2012

terakhir untukku...

~ hey blog.. ni aku nak kenalkan... usamah hamzah, anak kelahiran melaka.. cinta hati ku kini dan harap tuk selamanya...

~ si keding ni lah yang buatkan aku rasa kasih sayang dari seorang yang bername kekasih.. aku harap sangat maharnye untukku... cukuplah aku terima dia seadenye.. hope sangat doa aku pada Allah S.W.T dapat dimakbulkan so that aku dapat jadi isteri dia yang sah..

~ aku dah bagi sepenuh hati aku kat dia.. aku dah tanak orang lain hadir dalam idup aku selain mamat ni... n aku harap jodoh kami kekal tuk selamanya..

~ macam orang lain.. aku nak sangat hidup dalam alam rumahtangga beb... serious shit aku xsabar nak rasa semua tu...tapi harap dapat abiskan dulu sesi pengajian ijazahku kat Puncak Perdana ni.. lepas tu baru aku betul2 bersedia nak jadi suri dalam hidup dia... oh indahnya dunia.. hahaha... dia sekarang tengah tungkus lumus kerja kat Melaka.. baguslah..aku sangat respect usaha dia dalam bekerja... demi mencari rezeki yang halal.. tiap masa aku doakan kejayaan dia dalam mencari sumber pendapatan..



~ aku harap sangat aku dapat jadi isteri dia sebab aku nak dia dapat bimbing aku dalam hal agama.. aku jenis yang sedar diri yang aku ni lemah dalam ilmu agama.. dan aku tau dia dapat bantu aku ke jalan kebenaran.. lagipun, background keluarga dia menarik minat aku.. insya Allah aku akan betul-betul berubah suatu hari nanti.. cuma sekarang aku dah berjinak-jinak dalam merubah hidup aku.. aku tau ianya takkan berlaku secare mendadak.. and aku akan cuba step by step...

~ kalo ikutkan dia memang nak ajak aku nikah bulan 9 ni.. sekali dengan adik-adik perempuan dia.. tapi aku rasa kami tak boleh lansungkan serentak..sebab aku xhabis belajar lagi.. n aku tanak kecewakan mama aku.. mama nak aku habiskan dulu belajar ni dan kerja.. ok..aku paham sebagai mak.. tanak anaknya hidup dalam susah.. dun wori mama.. elyn akan cuba wat yang terbaik tuk keluarga kita...

~ xpe la.. target aku insya Allah 2013 aku akan tamatkan zaman bujang aku... aku dah tanak pikirkan kehadiran laki lain dalam idup.. aku harap sangat si keding ni dapat tahan dengan perangai dan kerenah aku yang tak menentu.. almaklom ler.. emo aku ni tak bertempat... tapi biase lah naluri perempuan.. xleh diabaikan siket.. mulelah pikir yang bebukan..

~ aku mitak sangat biarlah usamah hamzah ni jadi insan yang terakhir tuk aku cintai dalam khidupan dunia ni..  panjangkanlah umur kami..dan jodoh kami... murahkan lah rezeki kami...

No comments:

Post a Comment