Monday, July 23, 2012

fynn jamal - jangan jatuh


- jangan jatuh.... 1 ayat yang cube memberi insipirasi pade aku... fynn jamal.. jiwe kau sangat halus.. menyampaikan kate-kate terus dari jiwe.. lontarkan memberi rase pade semue pendengar...

- dari dulu smpai skunk aku minat kau fynn jamal.. keunikan yang bukan semue orang boleh buat macam lontaran kau... moge arjuna anakmu bsama tri mewarisi jiwe macam kau..

- moge aku dapat berdiri tanpe jatuh lagi... aku akan cube.. gunait sandiwara...

perasaan yang terlalu menakutkan
perasaan yang terlalu menyeramkan
aku ditinggal di tepi jalan 
aku ditinggal tanpa rakan dan taulan
celakanya prasaan ini
ku fikirkan aku bisa berdiri sendiri
terlalu percaya pada kudrat diri smpai aku lupa yang aku tak mampu berdiri
tapi bukan sbnrnya aku ini tak mahu
bukannya aku tak mahu ditinggalkan seperti dulu
tapi aku sudah dibiasa untuk berada bersama2 kamu
celakalah engkau yang memaksa aku diajar untuk memegang tangan itu
bila dibiarkan aku sendirian.. ah..celaka ....celaka.. celaka.. celaka...
jangan jatuh...... jangan jatuh... jangan jatuh... jangan jatuh... jangan jatuh.. jangan jatuh !! jangan jatuh.. jangan jatuh......!!
semua orang memaksa aku terjatuh jatuh..
dan aku bisikkan pada jiwa aku yang kulit ini tak akan melepuh
ku biarkan siapa jutanya berada di belakang telinga
ku biar saja aku kata.. aku tak kan jatuh kerana dia..
aku takkan jatuh semata !
semata dia...
jangan jatuh jatuh.. jangan jatuh jatuh...jangan jatuh...

'walau apa juga kata satu dunia..tentang harus mati seorang kamu..jangan jatuh..
'walaubagaimana meyakinkan..jangan jatuh

No comments:

Post a Comment