Tuesday, July 10, 2012

malam yang suram...

~ semakin lame..semakin hilang kemanisan... im stuck.. seriously i dunno how to handle these shit things.. macam-macam masalah yang aku tengah tanggung sekarang ni... semua masalah aku xtao cemane nak setel... aku rasa aku dah ilang someone yang boleh mendengar segale masalah aku.. but i need someone can listen 4 all my problems..

~ and sbnrnye ..aku segan nak berkongsi masalah yang aku hadap sekarang ni... sumpah aku buntu ya Allah... sume masalah aku kena adap serentak... nak bercerite ngn someone yang aku sayang pun da susah... die pun da kurang mase utk aku.. and maybe dia pun tanak amik port..it doesnt matter.. ill face it personally by myself..cuz i created it... n now.. its time to face it alone...masalah kewangan, masalah pembelajaran.. masalah keluarga.. masalah jiwe.. masalah sekeliling..oh my Allah... semuanye serentak..

~ orang selalu nampak aku rilex n cool..tapi dalaman..failed... otak aku xberenti berfikir... macam2 melande diri.. shit ah..aku xtau nak share ngan siape..sume tanak amik tau masalah aku...sampaikan aku xtau nak meluahkan kat sape... betul orang selalu kate... kawan time gelak tawa memang ramai.. tapi untuk alami kesedihan... susah utk orang datang dekat...

~ pasal cinta pun aku xtau... macam x layak pun ade... aku tau aku xsempurna tapi aku dah cube yang terbaik... tapi selalu je ade yang tak kena... adakah aku ni sekadar ade je..??? aku pun xtau apa nilai aku sebenarnye...aku rasa aku jer yang beria kot... tapi tidak di pihaknye... maken lama makin kurang... maken lemau.. mana kehebatan cinta..aku pun xtau.. ya Allah..kalau ini jodohku..dekatkanlah kami ya Allah... n kalau bukan jodohku... jarakkan lah kami sejauh mungken walau aku xsanggup... sumpah aku rasa down... mungken dia x rasa apa yang aku rasa.. atau sebaliknya.. maaf..aku tak pandai dalam membaca fikiran manusia lain... aku tau dia sayang aku.. tapi adakah cintanya utk aku..??? kenape aku masih rasa waswas sedangkan dia dah suarakan proses ijabkabul..

~ mayb ni lah permainan cinta...ni la yang selalu perempuan alami... n mayb sebab aku banyak berpikiran negatif... hindarilah aku dari berpikiran negatif...takpe la.. aku akan cube hadap sedaya mungken...

~ masalah kewangan pun menjadi bahan pikiranku.. siyes aku xsabar nk abiskan belajar n kerje... aku nakkan duet... banyak benda yang perlu aku selesaikan dengan duet... aku benci keadaan sekarang.. aku xsanggup membebankan mama aku.. umur da tua..tapi masih mengharapkan duet mak bapak.. aku rasa macam menyesal belajar.. kenape aku tak terus kerja jer... siyes aku takde mood nak belajar.. and aku dah membodohkan diri aku sendiri dalam belajar... fuck !!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment