Friday, July 20, 2012

dilemma..

- wassap blog.. bertemu kembali di entri ni.. kalau ko nak tau... esok bermule la sesi menahan lapar dan dahage selama sebulan... no sigeretto de amor.. haha... mampossssss ko nak..!!

- its ok.. ni la cabaran utk aku n seluruh umat islam... berpuase di bulan ramadhan sebelum tibenye syawal.. and aku akan menyahutnya... aku akan cube menahan segale nafsu ni demi peranan aku sebagai manusia yang beragame islam.. aku n dak rumah dah berpakat mao bersahur di rahmat bistro jam 4 pagi ni.. either larat xlarat je la..

- agak terkedu gak la..bile xdapat berpuasa di kampung sendiri bsame family.. tapi ni sume pilihan aku... its ok... 4 sure.. aku akan dapat merase gak sambut puase di kampung wif my lovely mum..

- hurm.. apa yang berkait ngan tajuk entri aku ni... about my final project.. hhihi.. aku buntu mana 1 choices dat i should 2 choose.. either direct, acting and writing fully thesis.. kalo ikutkan.. aku sememangnya amik major directing in theatre.. but..mane hilangnya keyakinan aku utk cube tampilkan diri utk direct 1 pementasan teater utk aku nye final project.. maybe aku terlalu fikirkan risiko... so.. aku rase better tolak tepi je nak direct.. myb nex time aku akan cube cari peluang utk cube direct.. but not 4 dis year mybe..

- so..tinggallah 2 choices only... acting pun ok jugak.. but aku xjelas tentang our production team.. sapa yang nak direct.. nak buat cite ape.. no progression yet.. tengok memasing still x move... naluri aku kuat mengatakan suh aku buat thesis.. yeps.. dats the right decision i think.. sebab from dat.. i ll challenge myself to come out wif ideas n some researches.. find out everything bout my research.. interviewing bout my title of research.. n deeply search bout that.. plus kalo aku buat tajuk tentang apa yang aku suka ... yeps.. it will b interesting to research about.. yang aku malas n merumitkan is.... go to library... find books.. n read it.. omaigod... i hate to read books... unless novel.. its so bored u noe.. tapi dengan biken thesis.. i ll improve my skill of writing sebenarnye.. n its a ticket 4 me to continue my studies 4 master... kot2 la kan..

- tapi aku rasa serba salah bile member aku ajak join acting tuk final project.. oh man.. persuade me to join dat team.. n be an actress.. tapi no progress yet.. wateva it is.. we must start from now.. sebab nanti seriously.. we wont have enough time.. bukan leh focus on dis subject only.. but de rest how??? juz make stupid ??? memang failed ler jawabnye..

- ok.. so now.. i think dat i ll choose thesis for my final.. myb dis s de right decision 4 me.. hope decision dat ive decided juz now wont be regret by myself..hahaha... ssh bile pendirian aku sndiri xtetap.. arghh.. so so so buntu ler... how come nak hadap weii.. haiyoo..

- erm.. lege siket bile terluah kat sini.. dalam hening malam ni jugaklah..aku rindu kat si keding ni.. mishh u so much sayang... !!! bile lol dapat jumpe ni.. dia kate nak datang jumpe sebelum pose.. tapi xpe la.. aku paham.. xde rezeki tuk kami meet up... so mayb lepas raya la kowt.. sebab aku pun nak balik klate dah... hope dia x menggatal la tyme aku xde kat sini.. sebab aku bukan jenis camtu.. harap his side pn same like me ler.. haha.. wateva ler.. dun wanna think too much bout dis.. kang leh make me think out of box kang...

- oh tidak..kompius laie.. berat ke arah acting lak.. waduh.. cemane ni..

No comments:

Post a Comment