Thursday, July 5, 2012

kerindahan rasa....



~ hai blog... long time no see... sori sebab lama x masuk sini.. hope ko xlupekan aku... actually banyak benda yang aku nak share dengan ko.. tapi xtao cemane nak mule... siyes aku jadi kekok untuk menulis.. xtao ape sebab musababnye... 

~ niway aku nak cite yang aku sekarang rasa bahagia and happy.. mungkin sebab hadirnye cinta... aku tak sangka yang aku bukannye bertepuk sebelah tangan... apa yang aku rasa sekarang lebih kepade rasa yang positif yang sememangnya aku tak sangka.. 2012 mungken tahun bermulanya bunga dalam jiwa aku.. n aku harap sangat supaya aku dapat teruskan kebahagiaan ni bersama orang yang betul cintai.


~ mungken da tertulis jodoh aku dengan dia..alhamdulillah.. aku sangat bersyukur kalau jodoh ni berpanjangan sehinggalah aku meninggalkan dunia ni.. serious once of my lifetime aku rasa penangan cinta ni.. eh sekali sekale berjiwang xpe kan.. hihiih.. aku rasa love yang adap sebelum ni xsama dengan rasa sekarang.. maybe sblum ni jiwa aku tidak berpihak pada kata cinta.. n mungkin sebaliknya.. 


~ sebelumnya memang kami bersahabat baik..dan memang daripada awal aku sayang sangat kat dia.. dan sehinggalah dia balik ke Malaysia..barulah aku dapat rasakan kemanisan love ni... lebeh kurang 3 bulan lebey aku hidup dengan dia .. aku dah tau siape dia sbenarnya..and aku terima dia seadanya.. dan aku berharap dia pun dapat menerima aku seadanya.. yeps.. memang x dinafikan aku ngan dia selalu jugaklah bergaduh... tapi tak lama.. mungkin adat bercinta kot.. hati jadi lebey sensitif or watsoeva la.. asal silap siket je leh bikin gaduh.. and yang selalu wat gaduhnya aku la.. mesti ada je yang xkena.. tapi kejap je kalo gaduh pun.. lepas tu berbaik la.. n time tu la aku rasa sweet penangan cinta.. pengorbanan dia turun KL teman aku waktu praktikal amat aku hargai.. time tu la aku dengan dia kenal secara mendalam antara satu sama lain.. sehinggalah dia sendiri kerja di Istana Budaya dalam tempoh aku praktikal.. sampaikan majoriti staf Istana Budaya tahu yang kitorang ni pasangan kekasih.. and ada yang ingat kitorang ni suami isteri .. so funny but its real.. 


~ banyak suka duka aku tempoh bersama dengan dia.. sepanjang tempoh praktikal, almost time we spent time together.. lunch pun bersama.. tapi aku stay kat kondo member aku la.. dia stay at Ampang.. aku serius selesa dengan dia.. even kitorang selalu gaduh.. dan dia pun da pasang hasrat nak nikah ngan aku... cuma tunggu green lite dari aku jerk.. im speechless actually.. 1st time dapat orang yang betul2 serius dengan aku... and feedback from him pun bagus... aku sukakan perasaan ni.. 

No comments:

Post a Comment