Monday, August 19, 2013

Selamat Tinggal uitM Puncak Perdana... (resak)

- hello blog.. see u again .. saje singgah drop perasaan kat sini.. baru terasa lapang nak share pelbagai rasa.. dengan iringan lagu terima kasih by loving born aku layan rasa ni..

- gambar kat tepi ni bagi banyak sangat maksud untuk diri aku.. 3 copies of thesis merupakan pengakhiran tugasan bagi final degree aku.. alhamdulillah, segala seksa penat lelah aku sebelum ni dah membuahkan hasil yang aku sendiri tak jangka.. alhamdulillah syukur pada yang Esa bile aku berjaye bangket dari jatuh..

- kalo diikutkan, memang aku da lama surrender dalam sesi pengajian ni.. tapi disebabkan beberapa faktor yang ransang diri aku.. kejayaan menghabiskan kesemua subjek untuk semester akhir berjaya aku tempuh walau aku pernah nanges dalam hadap dugaan siapkan tesis.. syukor.. segalanye berbaloi..

- kat sini aku nak ucapkan terima kasih Allah.. kerana memberi izin untuk aku habiskan perjuangan aku kat uitm ni.. kejatuhan aku bagi aku semangat tuk melawan semua aura negatif.. terima kaseh pade kekasihku juga sebab sentiasa bagi sokongan kat aku.. bagi semangat supaya aku siapkan tesis yang horror ni... hahaha.. terima kasih pade lecturer a.k.a supervisor tesis ku.. prof dr solehah ishak.. yang bagi peluang n semangat kat aku.. tangisan aku depan prof buat dia tak berenti support aku.. ayat dia " edlynn please.. don't give up.. do wateva u can do.. write anything dat u can.. dun quit.. " << ayat dia yang buat aku hengat dan kadang-kadang tergelak bile pikir balek situasi bangang tu.. cemane tah boleh nangis depan dia.. oh lemah rupanya ... ape pun.. terima kasih pada mama kesayangan ku... banyak berkorban untuk anaknye yang biul ni.. sorry for my stupid attitude ma.. thanks juga pada sahabat yang banyak bantu waktu aku susah.. ayang azman si kerbau.. jasa dia akan aku ingat.. terima kasih pade housemates resak yang sama-sama berjuang dengan aku.. (farrah, awa n mira) hey guys.. seriously aku rindu korunk.. kite sama-sama stress dalam rumah hadapkan bende ni. maseng-maseng mental seketika .. tido x lena, nanges dalam kete.. keluar masuk bilik.. pusing 1 rumah...lepak rahmat 3-4 pagi.. kerut-kerut depan lappy.. oh damn.. rindu moment tu.. n thanks pade sume yang membantu dari dekat atau jaoh..

- ucapan terima kasih ni bukan tande riak atau ape pun.. cume nak meraikan perasaan happy sebab berjaya siapkan tesis.. 2 full thesis aku buat dalam waktu yang singkat.. bukan kerje mudah.. tajuk tesis "Tokoh Main Peteri Kelantan"... huh.. terima kaseh ya amat pade ketige-tige tok peteri yang sudi melayan kerenah aku dalam sesi intebiu.. Paklong Awang, Poksu chemud n abe mat jeddah.. mekaseh sebab sudi share pengalaman kalian tuk dimuatkan dalam tesis.. proses viva yang weouls gerun pun berjaye kami redah..

- now, result da kuar.. alhamdulillah semua lulus..even tak dapat A dalam subjek ni.. den tak kesahh.. janji semua lulus.. subjek elektif by mr Khong pun aku lepas.. thanks pade semua lecturer yang luluskan semua subjek kalian... tinggal nak grad je.. maybe dalam bulan 10 or 11 taon 2013.. yesss.. taksabar nak meraikan big day tu..

- ape pun, terima kaseh again to all.. lege dapat luah perasaan hepi and ade peluang nak ucap terima kaseh untuk semua terutama Allah S.W.T...

No comments:

Post a Comment