Thursday, August 22, 2013

hidup ibarat tayar kereta..

- hidup yang tak berape nak indah aku hadap sekarang ni.. terase useless ya amat...

- aku pun xtau ape aku nak luah... cume malam ni aku kecik hati dengan dia dan diri aku sendiri.. ape pun memang salah aku..ye..aku mitak maaf..tapi kat sini je la.. aku tau dia xsuka aku mitak maaf.. sebab akan ulang balek.. yer..i admit it..

- hurm.. kompem aku dimaki berbakul-bakul.. mesti semua da cop aku perangai buruk.. ye aku sedar perangai aku sangat annoying dan buat orang benci..  aku faham dia lagi la saket hati dengan sikap aku yang bebal ni.. kadang-kadang aku sedih dengan diri sendiri.. aku sebenarnya taknak sakitkan hati orang lebih-lebih lagi orang yang aku sayang.. tapi aku sendiri tak tau kenape aku berperangai macam ni.. betul anggapan aku.. orang takkan tahan lama dengan perangai buruk aku ni..

- entah kekal entah tidak hubungan aku dengan dia.. mungkin dia layak dapat yang jaoh lagi baek dari aku.. perangai buruk macam aku mana boleh dibuat bini.. dia selalu kate aku bercakap tak pakai otak.. cemane nak buat bini.. ulang-ulang ayat tu aku dengar.. makian apetah lagi.. oh tak bergune nye aku... kenape dia still simpan aku yang x gune ni ???????????? kenape dia tak lepaskan aku... even aku sayang dia.. eh aku tak pernah sayang orang macam ni sekali.. aku sekarang tengah cuba untuk terima sebarang kemungkinan dalam hubungan kami..

- sakit kan bercinta..? salah sikit tapi asik kene maki jerk.. haish.. tapi skrg alhamdulillah..da kurang.. tp ape pun naseb la dia skunk da bz keje.. so mungken xde masa jenguk blog aku..kalau tak.. kantoi pulopp den menaip kat sini kang..

- serius aku rindu dia... aku teringin sangat nak gelak same-same ngan dia macam dlm skype dulu.. nak beborak sambil bergurau.. rindukan usikan dia..rindu nak dengar suara dia baru bangun tido call aku..rindu nak dengar dia sakat aku. tapi sekarang.. semua hambar.. kadang-kadang jeles tengok pasangan lain.. bahagia je diorang...kalau aku... maki-maki je la aku dapat... salah sikit kene.. silap cakap kene.. silap gurau kene.. takpe.. salah aku kan...

- sometimes.. aku sedih sangat bila member rapat kami sendiri cube mempertikaikan hubungan kitorang.. sampai aku naik malu bile disindir.. aku cakap aku tak kisah.. memang stail kami macam ni... tapi hakikatnye terasa jugaklah bile kene tegur camtu.. ah dulik la..

- haishh..bile pikir balek sume.. benci betul dengan diri sendiri.. terasa diri takde nilai je... tambah-tambah bile timbul cite aku kat telinga mereke-mereke... semua buruk je pasal aku.. betape teruk aku bila dinilai balek... aku tak kisah bila dia nk bercerita or luah kat orang lain pasal aku.. tapi jangan la sampai sumpah seranah aku depan memember.. ape la perspektif orang kat aku kan.. bila jadi bahan bualan yang tak elok je pasal aku.. aku pun ade maruah... ayat pi mampos tu aku sangat taleh nak terima.. lahai.. loser nye aku... famili dia pun mungkin sume da dengar sumpah seranah dia kat aku.. ye..aku tau semua tu.. takpe la.. dia pun jenis baran..so aku kene la terima kan.. cume aku rasa bile dia dapat sepak aku..mesti dia akan blah dari hidup aku kan.. tyme tu aku kena la redha.. mungkin xde jodoh antara kitorang.. n aku pun sedar aku tak layak pun nak rasa kebahagiaan dalam diri.. buang masa dia je simpan sampah macam aku..

- ape pun.. wahai kekasih hati.. wa mitak maaf sebab banyak menyakitkan hati lou... kalau lou rasa wa x sesuai n tak layak jadik binik lou.. lepaskan wa jerk.. jangan disimpan lelama perasaan sakit hati dengan sikap wa.. sampai 1 masa kompem meletop... and harap dia dapat cari orang yang boleh buang sikap baran dia... terasa rendah sangat diri ni.. bile dihitung balek... dahla aku bengap hal agama.. bila ada dalam famili dia.. terasa kecik sangat diri aku..yang x hebat dalam agama.. tapi cuba.. walaupun sikit-sikit... ah biau ler.. malas nak pikir..

- yang penting sekarang ni.. aku nak cuba sebaik mungkin dalam hidup ni.. kalau dia memang jodohku.. alhamdulillah. kalau bukan.. hope aku ready untuk istilah"kehilangan" ...

No comments:

Post a Comment