Tuesday, July 5, 2011

Monolog - Denyut


~ telah lama aku derita.. telah lama aku kecewa ...

~ bagai malam tanpa siang.. kegelapan bersendirian tiada berteman..

~ bagai aur tidak bertebing.. kini aku mrasakan secebis kasih... biarpun seketika..


~ bangsat...! sial !.. hina ! jijik.. ! kotor ! itu apa yang mereka kata tentang aku..mmg benar..


~ aku seorang y susah.. teramat ssh.. tapi kenapa mereka kata aku hina, jijik kotor..sial...


~ pengalaman lampau y aku lalui mematang kan lagi pemikiran aku.,.bkn mlmahkannya..


~ aku menjadi seorang y lebih brani.. sorang yang bersabar..


~ dan y paling penting.. aku tau tentang kewujudan aku...


~ ku lihat..kau bole lihat betapa tenangnya aku menceritakan keseluruhan tentang kisah ini ..


~ agak mustahil juga utk aku jelaskan bgimana idea ini tercetus buat pertama kalinya..


~ tapi bila ia datang.. ia menghantui aku siang malam siang malam....


~ aku tidah tahu..aku tak tahu kenapa aku bole jadi begini


~ tiada siapa mengerti... tiada siapa peduli.. perit hatiku ini... sampai bila akan berakhir..


~ kemana harusku bawa diri ini..........................

No comments:

Post a Comment