Sunday, July 31, 2011

haruskah aku berundur?


~ hye blog.. da smpai masa tuk kita bersua.. erm.. sebenarnya aku nak elakkan diri aku dari posting kat sini.. tapi..aku taleh lari dari ko la blog.. aku sebenarnya da buntu .. siyes.. makin lama diri ni makin blur aku rasa.. aku sebenarnya dah tatau apa yang perlu aku buat.. susahnya bila dlm ati ada taman..jadik orang ketiga dalam hubungan dorunk..bodo kan aku.. tp nk wt cemana.. aku xpaksa pun.. semua ni datang ngn sendiri.. tapi buat masa skunk...mber2 tedekat da tau prasaan aku.. mana laie mao sorok.. ah tape la.. bukan bende haram pn..normal r8..

~ tp blog.. sumpah aku syg dia...cinta dia.. tapi masalahnya aku kena buang sume perasaan ni.. semua ni sangat menyeksa jiwa aku.. mungkin ni semua silap aku beb.. sebab kenal dia.. kalo x.. xde jadi camni.. tp x bole.. aku hargai sangat perasaan ni.. even x patot... aku rasa mmg aku dah ditakdirkan membahagiakan orang je kot.. kebahagiaan sendiri tergadai.. sebelom ni..aku mmg da jauhkan diri dari dia.. tapi aku x mampu.. sb prasaan syg aku ni kuat kat dia.. walau perit utk ku telan.. aku paksa diri telan ..dari aku ludah ke tanah... kenapa dia yang jadi pilihan aku??? kenapa bukan insan lain?? kenapa org y da bpunya gk aku terpaut? i dunno how to avoid it..

~ da tau org da bepunya..still kaco daun.. pdn muka ko sekarang DURA!!!!!!!!!! aku bkn niat nk kaco daun.. aku cuma nk jadi pendengar dia je.. aku xnk dia kesunyian ngn masalah.. xnk dia buntu pk problem.. aku sumpah tasanggop tgk org y dia syg wat dia camtu... aku xnk dia down..aku nak dia bangkit cm dulu..cm kwn2 dia sllu ckp..meriahkan suasana.. skunk.. da makin suram.. kejap naik..kjap turun.. yunk~!! wa tao lou boleh lawan sume ni..ok..! moga sokongan wa dapat meresap dlm jiwa lou tau.~!!

~ siyes..aku berat ati nak lepaskan dia.. tp cmnapun..aku kena balik klantan gk.. myb cara ni dia mesti akan lupakan aku..n focus on shi.. biar aku y sakit.. janji dia bhgia ngn org y dia syg... aku kena sedar diri aku cuma peneman je... xlebey dari tu... yer... memang aku mengharap lebey dari tu.. tapi mampu ke?? bakal terjadi ke ?? x mungkin kot.. sb dia x cintakan aku...x sama ngn prasaan aku kat dia.. betepuk sebelah tangan beb..mana mao berbunyi.. so .. skunk .. walau berat ati.. aku kena cuba lupa dia.... tapi aku sakit.. sakit tahan smua ni.. sebak siall... sensitif sgt aku ni.. arghh.apa nak buat...!!!!!!!!!!!!!!! cuba bzkan diri la jwbnye.. :) tah bila aku dpt bhgia cm pasangan lain kan.. :) mungkin ini mmg jalan takdirku..mengagumi tanpa dicintai.. haha...

~ nanti kt klate.. mesti aku rindu suara dia...nyanyi2.. gaduh2 maki kutok ngutok.. time bermanja .. time dia mragam... ah sumpah aku mesti wendu la.. tapi napa aku nk rindu.. aku ni hya org ketiga... haha.. biar la.. selagi dia syg n rindu kat aku.. tu pn da wat aku snyum ..

~ arghhhhhhhh babik la prasaan ni........ wendu gila siakkkk.. sayang gila kat dia !!!!!... dah2.. skunk kena pk cmne mau berundur dari sume ni.. aku tatau la apa jadik bila aku masuk blaja balik ni.. adakah keadaan cm sblum ni?? atau akan berubah?? nantikan je la..

~ kedingggggggggg~!!!!!!!!!! mish u!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment