Friday, April 1, 2011

kesayuan

~ hari ni aku hepi.. sebab skrip aku diterima oleh kak Jumi.. alhamdulillah.. aku kena sambungkan lagi skrip aku...

~ dalam kesibukan aku sharian.. aku dapat rasakan macam timbul perasaan lain macam. argh.. ekceli aku xsuka perasaan ni datang.. sbb aku xpinta dan aku xlayak..

~ aku ni bukan macam orang lain.. memang aku maukan prasaan camni.. tapi aku tau semua pasti sementara...sebab tu.. skunk ni aku da takut sebab aku da tersangkut dengan perasaan ni..

~ OMG... aku sbenarnya da sukakan dia... tapi masalahnya dia tu teman aku jer.. kami xlebih daripada tu... aku xnk yang aku ni tepuk sebelah tangan je... tapi aku tau..aku sememangnya camtu.. org yang aku suka.. mesti xkan dapat balas cinta aku.. da selalu sangat aku jadi camtu..

~

No comments:

Post a Comment