Tuesday, April 5, 2011

kesabaran~

~ senyuman tu akan datang dengan keikhlasan kalo diizinkan oleh hati..:) aku cuba untuk senyum dan bahagia.. tapi apa yang aku rasa skarang... tetiba aku rasa sedih gila.. tapi aku cuba bersabar..

~ kesabaran tu penting bila kita sayangkan seseorang.. walau ayatnya buat aku kecik ati... tapi aku cuba bersabar.

~ maybe aku ni memang xlayak nak disayangi orang...biar la aku sayang orang secara diam.. kenapa blog..aku selalu jadi mangsa kehidupan...aku tau aku memang xlayak dihargai.

~ tapi pastinya aku hepi bila bsama dia.. n harap dia tau yang aku da betul2 syg dia.. walau sukar untuk diucap dari mulut aku... tapi diri aku memang dah terpaut dengan layanannya..

~ aku beli kibod ni semata-mata sebab dia... nak chat ngan dia..:) biar lah dia kata aku kawan ngn dia untuk keperluan aku.

~ mungkin aku ni cepat sensitif...sebab tu selalu moody..n i juz wanna sorry to u bcause all these r my fault.. i admit it... sorry again.. dats y i blame myself cuz don no how to appreciate u! sincerely. i need u dear...:) nite..

No comments:

Post a Comment