Tuesday, September 10, 2013

Rendu pade kenangan...


- jeng jeng!!! ni pictas zaman skyping sebelum ni.. waktu cikeding ni kat mesir.. zaman berkawan orang kate..

- siyess rendu zaman ni.. even tyme ni dia dengan org laen.. tapi kenangan waktu tu maseh dalam hutak.. n i miss all de past moments..

- dulu best sebab kitorang selalu gelak tawa.. gurau-gurau.. kahkahkah..berbanding sekarang... sume cam take serious jerk.. silap gurau kite yang kene.. nak cube gelak.. terus laen jadiknye.. haishh.. keluhan yang panjang pun tak dapat jawab persoalan skunk ni..

- tapi betul..kalau boleh putar waktu.. nak jerk flashback moment tu.. happy dalam sedeyh.. skarang aku banyak sedeyh dalam sedeyh.. mao x nye.. silap cakap kene.. tu kene ni kene.. kadang-kadang rasa baek silent dari bercakap.. tapi aku tak boleh lekang dari nak dengar suara dia..

- tapi aku tao sume tu berlaku sebab dari silap aku jugak.. sebab tak pandai bahagiakan dia.. kadang-kadang terpikir gak.. aku ni memang tak reti jaga hati dia eh..?? betul la kot.. kalau tak.. takkan tekeluar ayat dia.. stress ngan tempat keje.. balek umah ingat nak tenang..maken stress dia rasa bila borak ngan aku.. sampai dia sendiri cakap..tak pernah 1 ari pun dia tenang borak dengan aku.. terukkan aku.. sampai dia kate aku selalu pijak kepale dia.. perghh dabel tripel terukknye perangai aku..

- sebab tu aku selalu sedih ngan diri sendiri.. cam terlintas untuk ape aku hidup kat dunia ni kalo asik saketkan hati orang.. even dalam keadaan tak sengaja punn.. dia leh baran ngan aku.. haish..asal pikir pasal ni.. wat aku rasa nak jahanamkan diri.. sampai bile la dia leh bertahan  ngan perangai aku.. buruk seburuk manusia.. ye aku sedar je semua tu.. segale hinaan dia kat aku.. kutukan dia kat aku..makian dia.. even semua berunsur negatif.. aku tetap sayang dia.. tak pernah sekali pun aku rasa aura positif dari dia untuk aku.. semua negatif..mao tak teruk wahai edlynn..

- ape pun.. aku tak jemu rindukan cikeding ni... biau ler cemane gaye pun.. aku akan cube pujuk hati ni makan segale aura negatif ni.. hopefull till i die.. bior la kalo jodoh dia bukan ngan aku.. i promise myself that i wont throw him out from my life.. never..

- and siyes aku tasanggop nak esep yang dia akan tinggalkan aku untuk keje kapal... entah apa akan jadik dengan aku.. ikutkan hati aku..sumpah aku tanak dia tinggalkan aku... even niat dia untuk kami.. aku rasa banyak lagi alternatif laen selain dari belayar jauh.. dah la lama kat laot... berbulan-bulan.. maken lama mesti maken renggang ngan aku.. siyes aku tasanggop... nak aku halang.. tapi i cant.. tu hak dia.. keputusan semua di tangan dia..

- dalam hidup ni.. aku nakkan someone yang betul-betul boleh ada di samping aku.. jaga aku... aku tanak keseorangan ... i will a big loser kalau kesorangan.. tak mengape la yer.. hak dia.. aku takleh halang.. cukup la hati aku je memberontak.. nanti dihalang aku dikatakan mengongkong.. gud luck my syg :(

- tapi juz nak gitau.. rindu dia sesangat...huwarghhhhhhhhh.. love u so much yunk....

No comments:

Post a Comment