Tuesday, September 15, 2009





hurm... tyme ni aku bukak pose ngn besfrens aku..ajat n awa...tp nita je xde..lau x ..msti ckup ahli psatuan...wakkaka...buka kat mid..bapak ramai org y dtg...ades...tp xpe..asal dapat buka ngn mber..it'll make me happy...huhuhu..ttba lak wendu kat short film " DurrO"...masa dip part six... diploma showcase...kami dpt grup yg bes...suka sgt..hahhaha..tyme tu aku jd PM ( production manager..) mmg bes la sbb kamcing..xde gduh2 sgt..kcik2 tu ada la kot..sket.. tapi skunk da beralih arah...aku da masuk bidang teater...tp hubungan kami dari bidang skrin..ttap kekal...kontek..lepak sesama..hehehe...mish u awa n nita...ajat xpe..sbb rumet aku..hehehehe..ari2 jmpa dia... tp awa n nita keje kat chili's pepper...bz lak tu..hurmm...yg psti aku xlupa korunk..hahah..ada masa dtg je la pncak..kat resak...kami mnyambut anda dngan tangan suci..huhuhu....

No comments:

Post a Comment