Tuesday, September 15, 2009

gaTH joHor 1 + ( kl5, n91, sel 1)






wah!!! setel suda...gath bukak pose jb 1....huhuhu...puas ati aku...sbb dapat jmpa member2...hahah...sonok sgt...bg aku la..tp bg mber lain..tya tuan nye body la..huhu .. aku ucap thanks sgt kat smua mber yg dtg tyme gath tu .. di RSB sunway..siap dtg dr Johor..bukan dari JB 1 je.. tp supporting from other rooms pn menggalakkan gak..especially to chatterz frm CBC KL 5, n91 n seL 1...depa pn dtg mangharekan majlis..huhuhu...pada jb1 ..tharu dura sbb tores, jojet, sinat, abg don, malam, shah, ejad, tucen oren,...sbb datang dr Joho..kl 5 lak...thanks kat kak izah sepamili, bas, cipan, kreez, awan sbb lepak bukak pose sama gk.. n91 lak..mkasih kat papa mumi, boyot, shaf...huhu.. emm sel 1 n 2, dark vean, riesa n chaterz lain..lupa lak id apa;)) eehhehe..sbb xclose sgt.. yg dkat2 lak..sememangnya ejam---organizer 4 diz gathering, nonik, yanik, ida, ema, pais, keram, apell, yan, cico, piret, khaipucino, nur, syeda, burn, risa, arm n wife, epy n gf, yann, bie, cah, n sapa2 lagik la...huhuhu...aku mitak maap la..kalo ada lebih @ kurang dalam gath ni..biasa la.. bukan smua knal n mengenali antra 1 sama lain..so,..opkos la,..ada y rasa janggal n kekok... tp sbb dura knal majoroti yg dtg,..so..4 me..nothin weird happen on dat day..but who noe bout their feelings, r8... i can read bout their minds...sbb aku smmangnya suka baca pikiran org.. tp apa daya.. masing2 ada lebih n kurang.. yg pastii enjoy it as i can...mkasih la kat riesa..sbb aku p ngn dia..hahaha..dia y xknal sapa2..try gak mngenali depa...huhuhu... gath ni..bukan apa..sbnrnya..nk lebih eratkan silaturahim 1 hal..ni bg aku la..then another thing is nk tgk luar n dalam room sama or different. yela..kdg2 lam room duk maki2 ..tup2..kat lua..pndiam upenya..xtju kat sapa2.. tp tu la ada nya mmber2 ni..huhuhu...ada gk nmpk diam lam room.. tp kat lua kecoh..ada dalam room diam..lua lg diam ..pn ada gak..hahaha..ada dlm kecoh.. lua bikin kecoh ..pn ada gk..biasa la..masing2..aku pn tgolong gk..tp yg mana 1..pndai la ampa menilai..ehhehe...tlpas ajat aku nk jmpa mber y xpnah jmpa..hahah..ada y da kwn 3 taun..baru jumpa tyme ni..iaitu epy ( kreanimate)..xsngka sguh..kwn lama sial..tp br dpt jmpa..tu pun xdijangka..ada y jmpa manyak kali da pn..ada gak...hehhehehe....

2 comments:

  1. pic no 2 tu kan....
    rambut tak boleh tahan

    ReplyDelete
  2. adus...ambut inting..wakakakak..curl katanya...wakakakka.....aduss:))=))

    ReplyDelete