Sunday, June 19, 2011

happy father s day papa...

~ malam y kurasa serba tak kena mengalirkan darah yang tidak menentu alirannya...

~ tiba2 aku teringat papa... almaklum hari ni father s day.. walau aku x call n x msg wish.. tapi aku masih lagi dapat fikir tentang hari bapa ni..

~ kan bagus kalo aku ada bapak yang selalu jaga aku.. cm member2 lain... makan sama2 semeja.. tgk tv sesama.. holiday sama2.. kena marah bila wat salah.. mitak izin nk kua mana2.. tapi..jarak pisahkan kita papa..

~ mungkin ini mmg da tsurat tentang takdirku... aku tak boleh nk salahkan takdir..walau aku xdapat rasa kasih syg sepenuhnya dari papa aku sendiri... ye..sumpah aku jeles bila tgk kwn2 aku mesra ngn bapak dorunk.. aku???? semua bgantung pada mama.. aku, mama n adik.. huh...

~ perpisahan buat kita berpecah papa.. walau angka umur ku time tu kecik lagi..tapi aku masih ingat kenanga-kenangan dulu.. kisah2 dlu.. even u re my dad.. but i love mama more than i love u... she sacrifices many things 4 us... but u???? u r not wif us.. seksanya jiwa seorang ibu tunggal didik aku n adik.. tapi papa???? enjoy , hepi ngn dunia luar... lupakan kami.. :) nk hulur duit pn susah.. anak orang tatang bagai minyak y penuh..tp anak sendiri diketepikan.. tapi xpe.. mama ada jaga kami.. walau bebanannya kna tanggung sorg2.. tp dia berjaya jadikan aku n adik berguna.. dats enough..

~ kalau bole..elyn nk je buang papa jauh2.. tapi.. naluri sorg anak ..menghalang elyn buat sume tu.. tapi aku paham perasaan mama.. seksanya dlm jangka masa y lama membesarkan aku n adik.. walau adik x suka papa.. elyn tetap syg .. cuz u r my dad.. dr azali smpai bila2.. n 1 day, u ll b my wali..kisah lampau da hukum papa skunk.. sampaikan papa kna strok.. itu balasan Allah pada papa..

~ elyn tau papa mesti nantikan elyn wish hari bapa kan.. tp tidak.. i wont wish on call or msg.. juz in my heart wish it.. hope u can feel it papa.. elyn tau papa sllu teringat kami kan.. tp kitorang tak boleh jadi anak y baik.. elyn abaikan papa.. even papa sakit skunk.. adik lagi x kisahkan papa... but atlest i remember u dad.. keadaan merubah segalanya papa.. nk jd bahagia cm org laen mmg susah dengan keadaan kami y makin dewasa.. elyn tau elyn anak derhaka.. xjenguk papa sakit.. even ada byk masa terluang.. tp elyn abiskan masa dgn enjoy sama kengkawan..

~ i noe papa.. u re in suffer r8 now.. tp ini lah balasan ats apa y papa buat pada kami... time on call pn elyn kasar2... tapi jiwa ni sgt la sensitif.. sedar silap sendiri.. walau cmne pn.. selamanya.. ARshad Abdul Karim is my dad.. elyn nk je wish cm org lain.. tapi xboleh.. bukan papa y bsarkan kami.. bkn papa y jaga kami.. bkn papa y tanggung kami.. tapi semuanya di bawah tgjwb dan pengorbanan mama.. bila sembang ngn papa..papa cite sal hidup papa mungkin x lama.. elyn sebak.... tp xtau nk ckp cemana.. sb tu elyn mitak sgt papa jaga diri elok2... bykkan amal ibadat.. mintak keampunan... moga papa cepat sembuh... dan dipanjangkan umur...

~ tiba2 elyn tingat time kecik2 dulu.. papa selalu suruh elyn lukis ats belakang papa kan.. then bila mandi.. dakwat pen xhilang2 kat blakang papa.. elyn ingt lagi kcik2.. kita p jalan2 sesama.. tp tu kekal bapa taun je papa... 10 taun je... 13 taun hidup tanpa ajaran n didikan papa... sangat x best perasaan ni.. cemburu dlm diri bila tgk kwn2 lain y bhgia ngn famili.. complete!!!!!!!!!! perfect....but we..???? arghhhhhhhhh..tasuka nye prasaan ni dtg.. smua ni bcoz of father s day..

~ okay la.. all these made my mood fucking down...

No comments:

Post a Comment