Tuesday, May 24, 2011

malam yang bosan.._______________


~ hye blog.. long time no see.. did u miss me blog? sori sbb abaikan ko.. sbb xtau nk post apa..hehe

~ malam ni aku rasa agak busan... tapi tenang sudaa.. arini aku cuba dkatkan diri aku ngn tuhan...

~ sejuk ati aku bila aku da mula solat balik.. sedih lak bila aku baca Yasin tadi.. rasa sebak tp kontrol sbb mber aku ada tadi..

~ sekarang..aku nk rileks2 je.. tanak pk bnda y wat aku sedih n sakit ati.. y blalu..bia berlalu..

~ da xnk bodohkan diri sndiri untuk benda yang belum pasti.. so.. just redah dis road..

~ argh sumpah busan... maklumla..da xjadi cm dulu da... skunk kehidupan kembali normal..

~ so..kena bzkan diri ngn benda lain la pulak.. nk masuk room da busan..:( ruum mana2 pn sume sama jer.. BOSAN gak.. layan Poker pun ..busan gk... tp layankan je la.. da tu je y leh adap.. fb pn sama gk..busan.. ah..busan lak idop ni.. hurm bila mau keja ni...

~ rasa nak balik.. tp cm xde feel nk balik lak.xtau nape..huh.. ah.. busan la..xtau nk menaip apa..

No comments:

Post a Comment